با استفاده از استعدادهای طبیعی خود درآمد کسب کنید
نوشته شده توسط : Mihayloo

در اینجا 5 مهارت وجود دارد که می توانید به کار پاره وقت بپردازید

توسط کری هانون ، AARP ، به روز شده در دسامبر 2015

Sewing man, How to Make Money Using Your Natural Talents

اگر با یک سوزن و موضوع خوب هستید ، می توانید مقداری پول در انجام تغییرات کسب کنید.

en español | برخی از موارد را نمی توان آموزش داد. آنها فقط به طور طبیعی آمده اند. همه ما با مجموعه ای متمایز از استعدادها متولد شده ایم که به اندازه اثر انگشت مفرد هستند. اینها مهارتهایی نیستند که ما در طول راه یا احساساتی که در طول سالها کشف می کنیم یاد می گیریم. اینها هدایای ذاتی هستند. این روشی است که صدای شما به نظر می رسد ، به عنوان مثال ، قدرت ورزشی یا توانایی مکانیکی درونی شما.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را برای آن دارید ، از دوستان ، اقوام و همکاران بپرسید. آنها ممکن است مواردی را که شما به سادگی از آن استفاده می کنید اشاره کنند. به چیزهایی که از زمان کودکی در آنها خوب بوده اید فکر کنید. اگر مطمئن نیستید ، چندین سازمان ، از جمله موسسه Rockport ، برنامه های آزمایش شغلی را ارائه می دهند که می تواند به شما در ارزیابی استعدادهای طبیعی خود کمک کند. و AARP's lifereimagined. org برنامه های تعاملی را ارائه می دهد که به شما در شناسایی علایق ، ارزش ها ، اهداف و هدف خود کمک می کند.

در اینجا پنج شغل وجود دارد که می توانید استعداد خود را برای کسب درآمد دنبال کنید. این مشاغل ممکن است ساعات انعطاف پذیر ارائه دهند و ممکن است به صورت تمام وقت یا پاره وقت انجام شود. پرداخت بسته به کارفرما ، تجربه و مکان شما متفاوت است.

1. بازیگر/هنرمند صداپیشه

آیا صدای پول دارید؟اگر از یک Timbre عمیق و طنین انداز یا شاید یک دودی و دودی و دلپذیر برکت داشته باشید ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که تارهای صوتی خود را کار کنید. نیاز به استعداد صدا در حال افزایش است. این به لطف افزایش وب سایت های چندرسانه ای آنلاین و کتابهای صوتی است.

تنوع حرکات احتمالی از تبلیغات گرفته تا فیلم های وب ، کتابهای صوتی ، مستندها ، فیلم های تجاری و آموزشی ، پیام های تلفنی و برنامه های کاربردی متغیر است. این به طور کلی یک کار برای فریلنسرها است و ممکن است خدمات شما فقط برای یک جلسه ضبط واحد مورد نیاز باشد.

صلاحیت ها: اگر از استودیوی خانگی خود کار می کنید ، احتمالاً باید در تجهیزات مانند نرم افزار ضبط ، میکروفون و هدست سرمایه گذاری کنید. برای ارسال به مشتری های آینده نگر نیز باید برای یک نسخه ی نمایشی حرفه ای استفاده کنید. پس زمینه بازیگری کمک می کند ، اگرچه اجباری نیست. چند وب سایت برای بررسی اطلاعات بیشتر عبارتند از Voices. com ، VoiceBunny. com و Voice123. com ، که می تواند به بازیگران صوتی کمک کند تا کار را پیدا کنند. برای به دست آوردن حرکات صوتی با درآمد بالاتر ، ممکن است شما نیاز به پیوستن به اتحادیه هایی مانند Sag-Aftra ، ترکیبی از انجمن صنفی بازیگران صفحه نمایش و فدراسیون تلویزیونی و رادیو آمریكا داشته باشید. هزینه اتحادیه بسته به بازار شما متفاوت خواهد بود.

منابع شغلی AARP

2. تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی

آیا شما بچه ای بودید که همیشه همه چیز را در گاراژ جدا می کردید تا سرگرم کننده بودن آنها را در کنار هم قرار دهید؟از صندلی های چرخدار گرفته تا گورنی ها ، اگر ژن Fix-It را بدست آورده اید ، این یک کار سریع در حال رشد است که درست در توانایی مکانیکی ذاتی شما بازی می کند.

تعمیرکاران تجهیزات پزشکی انواع تجهیزات از جمله صندلی های چرخدار و دستگاه های EKG را حفظ و تعمیر می کنند. در بیشتر موارد ، وظایف خواستار ثبات و هماهنگی خوب و چشم و چشم هستند. اما این آگاهی درونی در مورد چگونگی کار و متناسب با هم است که به شما امکان می دهد نه تنها از این شغل لذت ببرید بلکه در آن نیز موفق شوید. این می تواند از نظر جسمی خواستار باشد ، به عنوان خم شدن ، خستگی و ایستادن با قلمرو.

طبق اعلام دفتر آمار کار ، از سال 2012 تا 2022 30 درصد از سال 2012 تا 2022 رشد می کند - بسیار سریعتر از میانگین برای سایر مشاغل. تقاضای بیشتر برای خدمات مراقبت های بهداشتی و استفاده از تجهیزات پزشکی به طور فزاینده ای باعث رشد اشتغال می شود. کسانی که دارای مدرک دانشیار در زمینه فناوری تجهیزات زیست پزشکی یا مهندسی هستند باید بهترین فرصت های شغلی را داشته باشند.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، می توانید در بیمارستان ها ، جوامع مراقبت شده ، مراکز پزشکی ، مطب پزشکان ، فروشگاه های بهداشتی و مراقبت های شخصی و عمده فروشان تجهیزات پزشکی پیدا کنید. ممکن است برای تعمیرات اضطراری فراخوانده شوید ، بنابراین توانایی کار سریع تحت فشار باید یکی از استعدادهای شما باشد.

پرداخت: متوسط 44،570 دلار در سال ؛براساس دفتر آمار کار ، 21. 43 دلار در ساعت.

صلاحیت ها: الزامات آموزش برای تعمیرکاران تجهیزات پزشکی بر اساس انواع تجهیزات مورد استفاده در موقعیت است. بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر به تختخواب های بیمارستان ، گورنی ها و صندلی های چرخدار برقی می چسبید ، ممکن است از طریق آموزش های شغلی کاملاً یاد بگیرید. تولید کنندگان دستگاه های پزشکی نیز اغلب آموزش های فنی را ارائه می دهند. اگر روی تجهیزات فناوری پیشرفته مانند اسکنرهای CAT و دستگاه های ضربان ساز کار می کنید ، ممکن است به مدرک لیسانس مهندسی یا فناوری تجهیزات زیست پزشکی نیاز داشته باشید. با این وجود ، فناوری تجهیزات پزشکی به سرعت در حال پیشرفت است و دستگاه های جدید همیشه در حال معرفی هستند.

در نتیجه ، تعمیرکاران باید به طور مداوم مهارت ها و دانش خود را در مورد تجهیزات به روز کنند. کارفرمایان ، به ویژه بیمارستان ها ، غالباً هزینه های ترمیم کننده های داخلی خود را برای تأیید مجوز پرداخت می کنند. انجمن پیشرفت ابزار دقیق پزشکی (AAMI) ، برای یک ، صدور گواهینامه در زمینه های تخصصی از جمله تکنسین تجهیزات زیست پزشکی معتبر ، متخصص تجهیزات رادیولوژی و متخصص تجهیزات آزمایشگاهی را ارائه می دهد.

3. هنرمند خوشنویسی

این قدرت Penmanship است. در دنیای دیجیتالی ما ، جایی که امضای الکترونیکی در حال تبدیل شدن به وضع موجود است ، کسانی که می توانند با هماهنگی صاف و مهارت های حرکتی خوب ، نوشتن و نگارش جریان را ایجاد کنند ، بین آنها بسیار اندک هستند. شما می توانید از مهارت های خود برای ایجاد قلم و اسکریپت برای آرم های شرکت ، دعوت عروسی ، کارت های مکان و منوها ، از جمله سایر تعهدات مبتنی بر کلمه استفاده کنید. شما احتمالاً ثروتمند نخواهید شد ، اما برای کسی که هنر عتیقه خوشنویسی را تمرین می کند ، کار وجود دارد. شما باید با جزئیات محور باشید و سرعت آهسته و پایدار ایجاد حروف حلقه ای را در آغوش بگیرید.

به عنوان مثال ، بیشتر خوشنویسی ها نرخ خود را بر اساس چند پاکت می توانند در یک ساعت انجام دهند ، یا به عنوان مثال ، یا چه مدت طول می کشد تا یک دعوت را طراحی کند. براساس وب سایت برنامه ریزی عروسی theKnot. com ، قیمت گذاری می تواند در هر جایی از 2 تا 5 دلار در هر پاکت-یا برای درخواست های ویژه-بالاتر باشد.

صلاحیت ها: شما برای کار در زمین در این زمینه به یک درجه رسمی احتیاج ندارید ، اما گذراندن دوره های هنری در خوشنویسی می تواند استعداد طبیعی شما را برای دست نویس افزایش دهد. به دنبال پیشنهادات در کالج جامعه در منطقه خود باشید. همچنین انجمن های حرفه ای برای خوشنویسی ، از جمله انجمن کاتبان و انجمن خوشنویسی وجود دارد. اعضا می توانند در کارگاه ها ثبت نام کنند و در کنفرانس های سالانه شرکت کنند و همچنین به لیست های حرفه ای و چشم انداز شبکه بپردازند. انجمن بین المللی استاد Penmen ، Engrossers و معلمان دست نویس ، مجموعه ای از دوره های آنلاین رایگان را ارائه می دهد. و صنف غیر انتفاعی واشنگتن خوشنویسی خوشنویسی را با همسالان و کارفرمایان بالقوه متصل می کند.

4- مربی ارشد تناسب اندام

اگر شما یک ورزشکار طبیعی هستید ، کار کردن در خون شماست. به همین دلیل است که آموزش کلاسهای ورزشی فعال و بزرگ ممکن است فقط کار رویایی شما باشد. به گفته کارشناسان صنعت تناسب اندام ، کلوپ ها و سالن های بدنسازی بیشتر در سراسر کشور کلاس هایی را برای افراد مسن ارائه می دهند. به طور کلی ، طبق اعلام دفتر آمار کار ، از سال 2012 تا 2022 به اشتغال مربیان و مربیان تناسب اندام از سال 2012 تا 2022 رشد می کند.

مربیان کلاس های گروهی و جلسات یک به یک را هدایت می کنند که معمولاً 45 دقیقه تا یک ساعت برگزار می شود. آگاهی از فیزیولوژی انسان و شیوه های ورزشی مناسب ، همراه با توانایی قضاوت در مورد تناسب اندام مشتری ، بسیار مهم است. و حتی ممکن است با توجه به اینکه هوازی آبزیان کم تأثیر محبوب هستند-همانطور که یوگا "در دسترس" است ، که تکنیک هایی را برای افراد مبتلا به بیماری مزمن و ناتوانی های جسمی تنظیم می کند ، به داخل استخر شیرجه بزنید. ساعت ها به طور کلی انعطاف پذیر هستند ، اما در تمرینات عصرانه برنامه ریزی کنید. علاوه بر این ، داشتن بار کلاس دوازده جلسه در هفته غیر معمول نیست.

طبق اعلام دفتر آمار کار ، مبلغ متوسط 15. 25 دلار در ساعت است. اما در شهرهای بزرگتر ، نرخ ساعتی ممکن است 60 تا 100 دلار یا بیشتر باشد.

صلاحیت ها: صدور گواهینامه به طور کلی طبق قانون لازم نیست ، اما بیشتر باشگاه های تناسب اندام به آن احتیاج دارند. چندین گروه نوعی اعتبار را ارائه می دهند. این موارد شامل انجمن هوازی و تناسب اندام آمریکا ، شورای ورزش آمریکا ، انجمن بین المللی علوم ورزشی ، انجمن ملی مربیان ورزش ، انجمن ملی قدرت و تهویه ، کفش ورزشی YMCA نقره ای و بنیاد آرتریت است.

برنامه ها به طور کلی 400 دلار به سمت بالا هزینه می کنند و از یک آزمون کتبی و یک امتحان عملی تشکیل شده است. برای کلیه اعتبارنامه ها ، یک گواهینامه اضافه شده در احیاء قلبی ریوی لازم است. بیمه نیز ممکن است لازم باشد.

5. خیاطی و خیاط

خیاطی مانند یک حرفه ای ترکیبی از هماهنگی تیز چشم و استعداد هنری است. این کار به مهارت و جزئیات می رسد. و حقیقت این است که برای بسیاری از افراد ، به سادگی نخ زدن یک سوزن دیوانه کننده است. خیاطی قدیمی به یک هنر محو شده تبدیل شده است ، حتی اگر تقاضا برای کارگرانی که می توانند با Panache کار را انجام دهند ، به طور پیوسته در حال افزایش است.

فاضلاب ها همچنین ممکن است استعداد خود را برای ساختن وسایل دست ساز مانند لحاف ، پلاک ها ، دستمال ها و دونده های میز به دست آورند. ممکن است کار در یک فروشگاه لباس ، فروشگاهی یا تمیز کننده خشک پیدا کنید. اما براساس دفتر آمار کار ، تقریبا نیمی از تمام خیالات و خیاط ها خود اشتغالی دارند.

براساس اعلام دفتر آمار کار ، بالاترین خیاط ها و فاضلاب های سفارشی بیش از 20 دلار در ساعت درآمد دارند.

صلاحیت ها: آموزش غیررسمی در محل کار برای کسانی که در یک فروشگاه یا فروشگاه فروشگاه کار می کنند استاندارد است. خیاطی یک کار انفرادی است ، اما برای اینکه مشتریان را با شلوار به عقب برگردانید ، لباس هایی را که باید در آن قرار بگیرید یا دکمه هایی را برای دوختن آنها گرفته شود ، باید مهارت های دلپذیر مردم خود را نیز جلب کنید.

کار جایزه: سازمان دهنده. اگر عالی هستید و از سازماندهی دفاتر ، آشپزخانه ها ، حمام ها ، گاراژها ، ریخته گری ها و سایر فضاها لذت می برید ، در نظر بگیرید که شغلی را ایجاد کنید که در آن مهارت های سازمانی خود را به دیگران ارائه دهید. دست و پنجه نرم شما می تواند به ویژه برای بازنشستگان که به دنبال کم کردن هستند ، مفید باشد. شما حتی می توانید خدمات اضافی مانند فروش ملک در eBay و از طریق روش های دیگر ارائه دهید.

نکاتی برای شروع کار

راه اندازی یک تجارت خانگی برای کسب درآمد از استعدادهای طبیعی خود نیاز به کار اضافی دارد. در اینجا برخی از منابع ، و همچنین مواردی که باید در نظر بگیرید:

در حرفه خود تجدید نظر کنید.

Lifereimagined AARP چندین ایده برای کمک به شما در برنامه ریزی حرکت بعدی حرفه ای خود دارد. از صفحه اصلی وب سایت ، برای دسترسی به منابع در شروع کار ، روی کار کلیک کنید.

استعدادهای خود را بفروشید.

می توانید خدمات خود را در وب سایت هایی مانند upwork. com لیست کنید. عضویت رایگان است ، اما Upwork 10 درصد هزینه خدمات را در پرداخت هزینه می کند. می توانید کالاهای خود را بصورت آنلاین در Etsy. com بفروشید. تبدیل شدن به یک فروشنده Etsy رایگان است ، اما هزینه 20 سنت را برای لیست یک مورد به مدت چهار ماه پرداخت خواهید کرد. هنگامی که فروش می کند ، شما یک کمیسیون 3. 5 درصد به Etsy به علاوه هزینه پردازش 3 درصد و 25 درصد پرداخت می کنید. در Fiverr. com ، می توانید خدماتی را ارائه دهید که از مهارت های خود استفاده کند (صدای صوتی برای یک آگهی وب ، طراحی یک دعوت و غیره ، از پنج دلار پاپ شروع می شود. Fiverr 1 دلار نگه می دارد و فروشنده 4 دلار در هر گیگ می شود.

به مدارک توجه کنید.

اگر یک تجارت کوچک را از خانه خود اداره می کنید ، احتمالاً به ثبت نام مالیاتی ، مجوزهای تجاری و شغلی نیاز خواهید داشت و از دولت های فدرال ، ایالتی و محلی مجوز برای فعالیت قانونی دارند.

بیمه خود را بررسی کنید.

هوشمندانه است که در صورت سقوط یک تحویل در مراحل شما ، یک سوار بیمه را بر روی سیاست صاحب خانه یا اجاره دهنده خود اضافه کنید. برای تجهیزات ارزشمند مربوط به کار که در خانه نگهداری می کنید ، در مورد پوشش خود با بیمه گر خود تماس بگیرید. هر ایالت در مورد بیمه ای قوانینی دارد که می تواند به لباس های خانگی ارائه شود. برای اطلاعات بیشتر ، به موسسه اطلاعات بیمه (iii. org) ، یک گروه تجارت صنعت و خانه ترخیص اطلاعات بروید.

IRS را فراموش نکنید.

پیمانکاران مستقل مالیات های تأمین اجتماعی فدرال و اجتماعی را بر درآمد می پردازند. به جای یک بار در سال ، باید در طول سال مالیات های برآورد شده را پرداخت کنید. برای کمک به مرکز مالیاتی افراد خود اشتغالی IRS (در IRS. GOV) بروید. بسته به موقعیت کسب و کار خود ، ممکن است شما را ملزم به ارائه مالیات بر درآمد ایالتی و محلی و مشاغل تجاری کنید.

کری هانون ، کارشناس مشاغل AARP ، یک نویسنده برنده جایزه و اقتدار شناخته شده ملی در انتقال شغلی و بازنشستگی است. آخرین کتاب او گرفتن شغل مورد نظر شما بعد از 50 مورد برای Dummies است. او همچنین Love Your Wob را نوشت: قوانین جدید برای شادی شغلی و مشاغل عالی برای همه 50+: یافتن کارهایی که شما را خوشحال و سالم نگه می دارد ... و صورتحساب را پرداخت می کند. هانون بیش از 25 سال را صرف پوشش کلیه جنبه های مالی شخصی برای رسانه های ملی کرده است. اطلاعات بیشتری از کری در kerryhannon. com پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: